Anul 2015 a fost un an bun pentru vin, cu multe zile pline de soare și ploi exact atunci când a fost nevoie. Și nu doar pentru vin, ci și pentru noi. Trăgând linie, în 2015, din colaborarea dintre Artvertising și compania Bucium au rezultat numai proiecte de succes.
Tags: Bucium Iasi, Cartea antreprenorilor 2015, Bote d'Amore
Artvertising a creat pentru spumantele de la Bucium Iași un packaging inedit.
Calitatea unui spumant constă în bulele care durează și urcă în pahar în mici coloane cilindrice. Dorind să exprimăm cât mai fidel această încântare a gustului, le-am scos din pahar și le-am pus pe ambalaj, ca o mărturie a calității și o descriere a experienței trăite datorită forței gustului.
Artvertising a creat pentru spumantele de la Bucium Iași un packaging inedit.
Savurate cu răbdare, bucurându-te de fiecare strop, spumantele de la Bucium își dezvăluie efervescența și armonia.
Sunt perfecte pentru întâlniri selecte sau aniversare, dineuri oficiale sau mese festive. Artvertising vă invită să încercați spumantele Bucium!
Tags: Artvertising, Bucium Iași, spumante, packaging
Aflată la cea de-a doua ediție, campania de responsabilitate socială „Deliciosul te învaţă” a demarat în forţă şi anul acesta în grădiniţele din Iaşi, Vaslui, Bârlad şi Huşi.
O campanie delicioasă pregătită de Artvertising!
...[+]Tags: Deliciosul te Invata, Deliciosul de Vaslui
Artvertising şi Bucium Iaşi au lansat cea mai nouă gamă de vinuri premium dedicată sectorului HoReCa.
...[+]Tags: Lansare vin Fresca Bucium Iasi, Eveniment Iasi, design eticheta vin Fresca
Odată cu sosirea verii, Artvertising vă face cunoştinţă cu Nemţeana, o blondă naturală care va potoli setea arzătoare în zilele caniculare.
...[+]Tags: Bere Nemteana
Susţine proiectul să devină o poveste de succes!
Grupul de firme Safir şi agenția de publicitate Artvertising demarează şi anul acesta o nouă ediţie a campaniei de CSR „Deliciosul te învaţă”.
...[+]Tags: Deliciosul te invata sa cresti mare, Deliciosul de Vaslui, Campanie de responsabilitate socială
O campanie motorizată de Artvertising.
Pentru iubitorii de vin și petrecere, vara 2013 a fost marcată de lansarea campaniei COTNARI ”Vin de'o maşină. O câștigi cu dopuri”.
...[+]Tags: campanie Cotnari Vin de o masina, premii Cotnari, aplicatie facebook cotnari
O campanie ispititoare „coaptă” de Artvertising
Unde se întâlnesc răsfăţurile culinare şi istoria? Doar la Restaurant Bolţile Domneşti. Este singurul loc unde reţetele pierdute din perioada interbelică şi boema atmosferă de odinioară se regăsesc într-o armonie perfectă.
...[+]Tags: campanie Boltile Domnesti Palas Iasi, premii Boltile Domnesti, aplicatie facebook Boltile Domnesti
O campanie de CSR semnată de Artvertising
În luna aprilie a acestui an, grupul de firme Safir şi agenţia de publicitate Artvertising au demarat un proiect educativ menit să promoveze un stil de viață corect pentru copii.
...[+]Tags: Deliciosul te invata, Deliciosul de Vaslui, Campanie de responsabilitate socială
Artvertising semnează campania ‘Poftă de bucurie’
Campania este realizată pentru Dopo Poco şi marchează un moment aniversar: împlinirea a 5 ani de activitate pe piaţa ieşeană. Conceptul a fost creionat în jurul sentimentului de bucurie pe care îl avem atunci când împărţim ceva gustos cu cei dragi. Pentru că bucuria poate lua diverse forme, iar uneori bucuria înseamnă bunătăţi de la Dopo Poco:
...[+]Tags: 5 ani dopo poco, campanie aniversara, pofta de bucurie, pizza iasi
Artvertising semnează identitatea vizuală a companiei Nutriva
Fabrica de nutrețuri combinate – Nutriva – este operată de grupul de firme Safir din județul Vaslui și întregește lanțul integrat de producție al grupului, din care mai fac parte creșterea puilor, abatorizarea și comercializarea.
...[+]Tags: logo Nutriva, grupul de firme Safir, Deliciosul de Vaslui
Artvertising a coordonat procesul de branding al acestui complex de relaxare Unirea SPA
Pentru a comunica pozitionarea pe o piata competitiva, proiectul Unirea SPA avea nevoie de o identitate proaspata si unitara. Echipa de creatie Artvertising a adoptat o linie conceptuala simpla, cu o viziune moderna si eleganta.
...[+]Tags: Unirea SPA Iasi, branding, Artvertising, campanie de promovare
Artvertising semnează campania „COOLcuriguuu - Premii de 10(zece) pentru Idei de 10”
Sub îndemnul COOLcuriguuu, Deliciosul de Vaslui îşi implică şi fidelizează clienţii prezenţi în social media. Integrată pe pagina de Facebook a brandului, campania se bucură de un feedback pozitiv, după numai trei săptămâni de la lansare. Cifrele confirmă creşterea gradului de popularitate a brandului în mediul online.
...[+]Tags: concurs facebook, campanie online, campanie cu premii, Deliciosul de Vaslui, Safir
Artvertising semneaza actiunea de rebranding pentru compania ieseana Eurotech.
Noua strategie de comunicare reliefeaza maturitatea, eficienta, responsabilitatea si experienta acumulate in cei 13 ani de activitate ai Eurotech, unul dintre cei mai importanti jucatori locali in comercializarea, service-ul si inchirierea sculelor si utilajelor pentru constructie si, totodata, singurul distribuitor Bosch in zona Moldovei.
...[+]Tags: eurotech iasi, manual de identitate vizuala, strategie de comunicare, web site, online content
Artvertising lanseaza portalul www.totalgaz.ro
Dupa 7 luni de research, brainstorming, creatie si implementare, pe 20 mai 2011, Artvertising urca pe net noua platforma de comunicare integrata online a companiei iesene TOTALGAZ INDUSTRIE, lider national in productia statiilor de reglare-masurare si predare.
...[+]Tags: TOTALGAZ INDUSTRIE, webdesign, platforma online, SEO
Artvertising condimenteaza campania Dopo Poco.
Pentru iubitorii de pizza si produse fast-food realizate in conditii de calitate maxima, primavara 2011 a fost marcata in Iasi de campania cu premii savuroase ”Gadget Dulce sau Picant”. 74 de clienti ieseni au fost premiati cu gadgeturi si vouchere Dopo Poco in decursul celor 3 luni de concurs.
...[+]Tags: publicitate, pizza iasi, campanie outdoor, campanie online, campanie cu premii, dopo poco
Artvertising isi lasa amprenta pe sticla de Cotnari.
Agentia semneaza eticheta unui nou vin lansat de catre Cotnari – Feteasca Alba de Cotnari, demisec. Compania Cotnari, cel mai mare producator de vinuri albe din Romania, a obtinut anul acesta 3 medalii de aur la Concursul international de Vinuri din capitala Gemaniei - Berlin 2011.
...[+]Tags: design, eticheta vin, packaging, cotnari
Este primul și unicul sutien care are misiunea să-ți reamintească un lucru pe care nu trebuie să-l uiți niciodată: autoexaminarea lunară a sânilor. Acesta produce sunete de fiecare dată când este desfăcut și face postări pe Twitter. Sursă: http://www.tweetingbra.gr/archive/en
LG a lansat un nou serviciu de chat cu ajutorul căruia poți comunica cu frigiderul sau mașina de spălat. Aplicația se găsește deja pe piața din Coreea de Sud, urmând ca să apară și pe alte piețe mai târziu. Sursă: http://www.bbc.com/news/technology-27308869
Anul 2015 a fost un an bun pentru vin, cu multe zile pline de soare și ploi exact atunci când a fost nevoie. Și nu doar pentru vin, ci și pentru noi. Trăgând linie, în 2015, din colaborarea dintre Artvertising și compania Bucium au rezultat numai proiecte de succes. ...[+]