Artvertising semnează campania ‘Poftă de bucurie’
Campania este realizată pentru Dopo Poco şi marchează un moment aniversar: împlinirea a 5 ani de activitate pe piaţa ieşeană. Conceptul a fost creionat în jurul sentimentului de bucurie pe care îl avem atunci când împărţim ceva gustos cu cei dragi. Pentru că bucuria poate lua diverse forme, iar uneori bucuria înseamnă bunătăţi de la Dopo Poco:
„De 5 ani, Dopo Poco da gust momentelor in care vrei sa te bucuri de ceva bun. Ne plac bunatatile faurite cu dibacie si cu suflet. Iar la Dopo Poco, bucuria creste din aluat bine dospit si optimism. Din ingrediente proaspete si zambete. De aceea, pentru tine, continuam cu drag sa dam gust bucuriei. Pentru ca ne-ai ales pe noi, an de an. Iti multumim.”
‘Poftă de bucurie’ este modul prin care Dopo Poco a ales să mulţumească ieşenilor pentru fidelitatea faţă de brand. Pofticioşii sunt răsplătiţi prin concursul creat pentru a le oferi de 5 ori mai multă bucurie: 5 premii în fiecare zi până la sfârşitul anului. http://premii.dopopoco.ro/
Execuţii: identitate vizuală, identitate verbală, spot radio, flyer, mecanism de concurs, comunicare online
Tags: 5 ani dopo poco, campanie aniversara, pofta de bucurie, pizza iasi
Este primul și unicul sutien care are misiunea să-ți reamintească un lucru pe care nu trebuie să-l uiți niciodată: autoexaminarea lunară a sânilor. Acesta produce sunete de fiecare dată când este desfăcut și face postări pe Twitter. Sursă: http://www.tweetingbra.gr/archive/en
LG a lansat un nou serviciu de chat cu ajutorul căruia poți comunica cu frigiderul sau mașina de spălat. Aplicația se găsește deja pe piața din Coreea de Sud, urmând ca să apară și pe alte piețe mai târziu. Sursă: http://www.bbc.com/news/technology-27308869
Anul 2015 a fost un an bun pentru vin, cu multe zile pline de soare și ploi exact atunci când a fost nevoie. Și nu doar pentru vin, ci și pentru noi. Trăgând linie, în 2015, din colaborarea dintre Artvertising și compania Bucium au rezultat numai proiecte de succes. ...[+]