Artvertising semnează identitatea vizuală a companiei Nutriva
Fabrica de nutrețuri combinate – Nutriva – este operată de grupul de firme Safir din județul Vaslui și întregește lanțul integrat de producție al grupului, din care mai fac parte creșterea puilor, abatorizarea și comercializarea.
Specializată în producerea de furaj pentru păsările din abatorul propriu și nu numai, Nutriva consolidează politica de siguranță alimentară a companiei Safir, asigurand un control permanent asupra calității materiilor prime.
Pentru un brand ce are ca obiectiv dezvoltarea continuă pe piața cu specific, Artvertising a conceput un logo descriptiv, încărcat de personalitate. Noua identitate vizuală se află într-o relație strânsă cu viziunea fabricii și anume recunoașterea sa drept un partener de încredere, recomandat prin constanța calității, grija pentru produsul obținut și un model corect de business.
Compus din simbolul grafic și numele de marcă, logo-ul stabilește o imagine profesionistă, caldă și memorabilă companiei Nutriva. Simbolul grafic pune în lumină componenta umană a fabricii, comunicând implicare, grija pentru lucrul bine făcut, devotament și apropiere. Forma caligrafică a fontului din logotip accentuează într-un mod puternic orientarea spre client, specifică brandului, iar eleganța cromatică adaugă putere de convingere siglei create.
Tags: logo Nutriva, grupul de firme Safir, Deliciosul de Vaslui
Este primul și unicul sutien care are misiunea să-ți reamintească un lucru pe care nu trebuie să-l uiți niciodată: autoexaminarea lunară a sânilor. Acesta produce sunete de fiecare dată când este desfăcut și face postări pe Twitter. Sursă: http://www.tweetingbra.gr/archive/en
LG a lansat un nou serviciu de chat cu ajutorul căruia poți comunica cu frigiderul sau mașina de spălat. Aplicația se găsește deja pe piața din Coreea de Sud, urmând ca să apară și pe alte piețe mai târziu. Sursă: http://www.bbc.com/news/technology-27308869
Anul 2015 a fost un an bun pentru vin, cu multe zile pline de soare și ploi exact atunci când a fost nevoie. Și nu doar pentru vin, ci și pentru noi. Trăgând linie, în 2015, din colaborarea dintre Artvertising și compania Bucium au rezultat numai proiecte de succes. ...[+]