BOLŢILE DOMNEŞTI – „O reţetă pierdută”

O campanie ispititoare „coaptă” de Artvertising

Unde se întâlnesc răsfăţurile culinare şi istoria? Doar la Restaurant Bolţile Domneşti. Este singurul loc unde reţetele pierdute din perioada interbelică şi boema atmosferă de odinioară se regăsesc într-o armonie perfectă.

De EXCEPŢIE: Tuturor celor care nu pot rezista ispitelor culinare, echipa Artvertising le serveşte o campanie cu bunătăţi tradiţionale din perioada interbelică, după toate poftele. Campania „O reţetă pierdută” îşi propune să aducă în atenţie reţete de preparate interbelice care au făcut istorie. Preţuite, dar pierdute de mari personalităţi ale epocii, acestea pot fi regăsite chiar în inima Iaşului. Locul se transformă practic într-o insulă în care timpul s-a oprit în epoca jobenelor, a accesoriilor luxoase, a seratelor mondene şi a delicateselor pregătite şi gustate pe îndelete.

Pentru ca răsfăţul să fie desăvârşit, amatorilor curioşi am pregătit surprize şi premii cu bun gust, la propriu! Săptămânal, doritorii pot câştiga deserturi savuroase, licori aromate, cine romantice sau prânzuri după orice moft. Şi nu oricum, ci în compania prietenilor. Pentru a intra în concurs, participanţii nu trebuie decât să-şi urmeze pofta inimii. Fără a mai lungi vorba, vă invităm să porniţi în călătoria gustului după O reţetă pierdută! (http://on.fb.me/15ADTkt)  

Tags: campanie Boltile Domnesti Palas Iasi, premii Boltile Domnesti, aplicatie facebook Boltile Domnesti

WOW

Tweeting Bra

Este primul și unicul sutien care are misiunea să-ți reamintească un lucru pe care nu trebuie să-l uiți niciodată: autoexaminarea lunară a sânilor. Acesta produce sunete de fiecare dată când este desfăcut și face postări pe Twitter. Sursă: http://www.tweetingbra.gr/archive/en

LG Home Chat

LG a lansat un nou serviciu de chat cu ajutorul căruia poți comunica cu frigiderul sau mașina de spălat. Aplicația se găsește deja pe piața din Coreea de Sud, urmând ca să apară și pe alte piețe mai târziu. Sursă: http://www.bbc.com/news/technology-27308869


NOUTATI

Când citim că unul dintre clienții Artvertising este printre cei mai buni antreprenori din România

Anul 2015 a fost un an bun pentru vin, cu multe zile pline de soare și ploi exact atunci când a fost nevoie. Și nu doar pentru vin, ci și pentru noi. Trăgând linie, în 2015, din colaborarea dintre Artvertising și compania Bucium au rezultat numai proiecte de succes. ...[+]