Când citim că unul dintre clienții Artvertising este printre cei mai buni antreprenori din România

Anul 2015 a fost un an bun pentru vin, cu multe zile pline de soare și ploi exact atunci când a fost nevoie. Și nu doar pentru vin, ci și pentru noi. Trăgând linie, în 2015, din colaborarea dintre Artvertising și compania Bucium au rezultat numai proiecte de succes.

După lansarea magazinului online, www.buciumiasi.ro, de la începutul anului 2015, a urmat Gama Teasc, reprezentând o parte din istoria Bucium și Bote D’Amore, un proiect care a stârnit interesul tuturor şi nu în ultimul rând, un nou packaging surprinzător pentru gama de spumante Bucium.
Fiecare succes al clienților noștri este și bucuria noastră. Daniel Panaite povestește despre compania Bucium în cea mai recentă ediție a Cărții Antreprenorilor, explicând cum, din 2003 și până acum, în urma privatizării, au ajuns de la producători de vinuri de masă la vinuri “premium”. În 2015, unul dintre obiectivele pe care Daniel Panaite și colegii săi și le stabiliseră era o creștere a cifrei de afaceri cu 30% , precum și creșterea vitezei de reacție la cerințele pieței, atragerea unor noi angajați valoroși și externalizarea unor servicii pentru creșterea calității produselor comercializate. Cu puțin înainte de incheierea anului și de bilanțul final, putem anticipa atingerea acestor obiective.
În deschiderea cărții, care poate fi citită și în format electronic, aici http://www.slideshare.net/EYRomania20/cartea-antreprenorilor-romania-2015, Daniel Panaite, Director al Consiliului de Administrație al Agroindustrialei Bucium, promite: “Vom continua să creștem prin tenacitate, deschidere și încredere în oameni.” Noi, echipa Artvertising, vom fi aici să-i susținem și să le oferim soluții creative, astfel încât și anul următor să fie unul cu bucurii pentru Bucium Iași, pentru clienții lor, dar și pentru noi.
Bucium în Cartea Anteprenorilor
 
După lansarea magazinului online, www.buciumiasi.ro, de la începutul anului 2015, a urmat Gama Teasc, reprezentând o parte din istoria Bucium și Bote D’Amore, un proiect care a stârnit interesul tuturor şi nu în ultimul rând, un nou packaging surprinzător pentru gama de spumante Bucium.
 
Fiecare succes al clienților noștri este și bucuria noastră. Daniel Panaite povestește despre compania Bucium în cea mai recentă ediție a Cărții Antreprenorilor, explicând cum, din 2003 și până acum, în urma privatizării, au ajuns de la producători de vinuri de masă la vinuri “premium”. În 2015, unul dintre obiectivele pe care Daniel Panaite și colegii săi și le stabiliseră era o creștere a cifrei de afaceri cu 30% , precum și creșterea vitezei de reacție la cerințele pieței, atragerea unor noi angajați valoroși și externalizarea unor servicii pentru creșterea calității produselor comercializate. Cu puțin înainte de incheierea anului și de bilanțul final, putem anticipa atingerea acestor obiective.
 
În deschiderea cărții, care poate fi citită și în format electronic, aici, Daniel Panaite, Director al Consiliului de Administrație al Agroindustrialei Bucium, promite: “Vom continua să creștem prin tenacitate, deschidere și încredere în oameni.” Noi, echipa Artvertising, vom fi aici să-i susținem și să le oferim soluții creative, astfel încât și anul următor să fie unul cu bucurii pentru Bucium Iași, pentru clienții lor, dar și pentru noi.
 

Tags: Bucium Iasi, Cartea antreprenorilor 2015, Bote d'Amore

WOW

Tweeting Bra

Este primul și unicul sutien care are misiunea să-ți reamintească un lucru pe care nu trebuie să-l uiți niciodată: autoexaminarea lunară a sânilor. Acesta produce sunete de fiecare dată când este desfăcut și face postări pe Twitter. Sursă: http://www.tweetingbra.gr/archive/en

LG Home Chat

LG a lansat un nou serviciu de chat cu ajutorul căruia poți comunica cu frigiderul sau mașina de spălat. Aplicația se găsește deja pe piața din Coreea de Sud, urmând ca să apară și pe alte piețe mai târziu. Sursă: http://www.bbc.com/news/technology-27308869


NOUTATI

Când citim că unul dintre clienții Artvertising este printre cei mai buni antreprenori din România

Anul 2015 a fost un an bun pentru vin, cu multe zile pline de soare și ploi exact atunci când a fost nevoie. Și nu doar pentru vin, ci și pentru noi. Trăgând linie, în 2015, din colaborarea dintre Artvertising și compania Bucium au rezultat numai proiecte de succes. ...[+]