O campanie motorizată de Artvertising.
Pentru iubitorii de vin și petrecere, vara 2013 a fost marcată de lansarea campaniei COTNARI ”Vin de'o maşină. O câștigi cu dopuri”.
20.211 iubitori ai brandului Cotnari vor fi premiați garantat, fără tragere la sorți, în decursul celor 10 luni de concurs.
De EXCEPȚIE: Echipa Artvertising a creat un mecanism prin care colecționarii dopurilor Cotnari pot ajunge mai ușor la premii, printr-o aplicație online care facilitează schimbul de dopuri. Concursul se desfășoară pe pagina de Facebook a companiei Cotnari, iar cei care vor forma expresiile câștigătoare vor obține premiile mult dorite: 1 Nissan Pathfinder, 10 Nissan Micra și mii de sticle de Cotnari.
Accesați aplicația DOPExchange >>.
Tags: campanie Cotnari Vin de o masina, premii Cotnari, aplicatie facebook cotnari
Este primul și unicul sutien care are misiunea să-ți reamintească un lucru pe care nu trebuie să-l uiți niciodată: autoexaminarea lunară a sânilor. Acesta produce sunete de fiecare dată când este desfăcut și face postări pe Twitter. Sursă: http://www.tweetingbra.gr/archive/en
LG a lansat un nou serviciu de chat cu ajutorul căruia poți comunica cu frigiderul sau mașina de spălat. Aplicația se găsește deja pe piața din Coreea de Sud, urmând ca să apară și pe alte piețe mai târziu. Sursă: http://www.bbc.com/news/technology-27308869
Anul 2015 a fost un an bun pentru vin, cu multe zile pline de soare și ploi exact atunci când a fost nevoie. Și nu doar pentru vin, ci și pentru noi. Trăgând linie, în 2015, din colaborarea dintre Artvertising și compania Bucium au rezultat numai proiecte de succes. ...[+]