Deliciosul de Vaslui invită copiii din grădiniţe să scrie o carte în cadrul campaniei „Deliciosul te învaţă”.

Susţine proiectul să devină o poveste de succes!

Grupul de firme Safir şi agenția de publicitate Artvertising demarează şi anul acesta o nouă ediţie a campaniei de CSR „Deliciosul te învaţă”.

Deliciosul de Vaslui îşi propune să-i înveţe pe copiii de vârstă preşcolară toate secretele unei alimentaţii sănătoase şi ale unui stil de viaţă echilibrat.

Campania se va desfășura în grădinițele de copii din localitățile Iaşi, Vaslui, Bârlad şi Huşi și se bucură de sprijinul instituţiilor de învăţământ partenere care sunt încântate să găzduiască din nou vizita Deliciosului. Campania CSR are ca finalitate publicarea cărţii “Bucate ca-n poveşti”, care se adresează deopotrivă părinţilor, copiilor şi cadrelor didactice. Deliciosul îi va vizita pe micuţii din grădiniţe şi îi va învăţa, prin ateliere de gătit realizate împreună cu ei, că a mânca sănătos este o artă care poate fi deprinsă cu uşurinţă.
Gătitul dezvoltă diverse aptitudini (îndemânare, creativitate), fiind o activitate educativă și distractivă.
În prima ediție a campaniei „Deliciosul te învaţă”, grupul de firme Safir a dotat grădiniţele câştigătoare cu videoproiectoare, sisteme audio/video, mobilier pentru copii și multe alte premii.

Informează-te şi susţine campania de responsabilitate socială “Deliciosul te învaţă”. www.deliciosul.rowww.facebook.com/Deliciosulwww.safir.ro

Tags: Deliciosul te invata sa cresti mare, Deliciosul de Vaslui, Campanie de responsabilitate socială

WOW

Tweeting Bra

Este primul și unicul sutien care are misiunea să-ți reamintească un lucru pe care nu trebuie să-l uiți niciodată: autoexaminarea lunară a sânilor. Acesta produce sunete de fiecare dată când este desfăcut și face postări pe Twitter. Sursă: http://www.tweetingbra.gr/archive/en

LG Home Chat

LG a lansat un nou serviciu de chat cu ajutorul căruia poți comunica cu frigiderul sau mașina de spălat. Aplicația se găsește deja pe piața din Coreea de Sud, urmând ca să apară și pe alte piețe mai târziu. Sursă: http://www.bbc.com/news/technology-27308869


NOUTATI

Când citim că unul dintre clienții Artvertising este printre cei mai buni antreprenori din România

Anul 2015 a fost un an bun pentru vin, cu multe zile pline de soare și ploi exact atunci când a fost nevoie. Și nu doar pentru vin, ci și pentru noi. Trăgând linie, în 2015, din colaborarea dintre Artvertising și compania Bucium au rezultat numai proiecte de succes. ...[+]