Deliciosul de Vaslui – un brand care te învaţă altfel

O campanie de CSR semnată de Artvertising

În luna aprilie a acestui an, grupul de firme Safir şi agenţia de publicitate Artvertising au demarat un proiect educativ menit să promoveze un stil de viață corect pentru copii.

Deliciosul de Vaslui, la gradi

Agenţia Artvertising a intuit momentul și contextul de a lansa Campania “Deliciosul te învaţă”, o acțiune de responsabilitate socială, realizată sub forma unui program educativ adresat preșcolarilor, educatorilor și părinților. Gândită ca un fenomen de conștientizare în masă, campania urmărește să educe obiceiurile alimentare ale tinerilor, încă din primii ani de formare. CSR-ul a fost o decizie de business acceptată de grupul de firme Safir sub considerentul îmbinării perfecte cu modul de comunicare deja folosit de brandul Deliciosul de Vaslui.
Campania a fost lansată odată cu începerea Școlii altfel şi se desfăşoară deja în grădiniţele din judeţele Iaşi şi Vaslui. Sub îndrumarea grijulie a Deliciosului de Vaslui, piticoții învață cât de ușor și distractiv este să mănânci sănătos, iar pe deasupra deprind pas cu pas rânduiala mesei, așa cum e scris în Cartea Bunelor Maniere, un mic abecedar cu pagini vesel colorate din care micii poznași vor afla ce au voie și ce nu în timpul mesei, învățând totodată o colecție nouă și frumoasă de poezii.

Tags: Deliciosul te invata, Deliciosul de Vaslui, Campanie de responsabilitate socială

WOW

Tweeting Bra

Este primul și unicul sutien care are misiunea să-ți reamintească un lucru pe care nu trebuie să-l uiți niciodată: autoexaminarea lunară a sânilor. Acesta produce sunete de fiecare dată când este desfăcut și face postări pe Twitter. Sursă: http://www.tweetingbra.gr/archive/en

LG Home Chat

LG a lansat un nou serviciu de chat cu ajutorul căruia poți comunica cu frigiderul sau mașina de spălat. Aplicația se găsește deja pe piața din Coreea de Sud, urmând ca să apară și pe alte piețe mai târziu. Sursă: http://www.bbc.com/news/technology-27308869


NOUTATI

Când citim că unul dintre clienții Artvertising este printre cei mai buni antreprenori din România

Anul 2015 a fost un an bun pentru vin, cu multe zile pline de soare și ploi exact atunci când a fost nevoie. Și nu doar pentru vin, ci și pentru noi. Trăgând linie, în 2015, din colaborarea dintre Artvertising și compania Bucium au rezultat numai proiecte de succes. ...[+]