Deliciosul de Vaslui - un brand interactiv

Artvertising semnează campania „COOLcuriguuu - Premii de 10(zece) pentru Idei de 10”

Sub îndemnul COOLcuriguuu, Deliciosul de Vaslui îşi implică şi fidelizează clienţii prezenţi în social media. Integrată pe pagina de Facebook a brandului, campania se bucură de un feedback pozitiv, după numai trei săptămâni de la lansare. Cifrele confirmă creşterea gradului de popularitate a brandului în mediul online.

Aplicaţia de concurs „COOLcuriguuu: Premii de 10(zece) pentru Idei de 10” a animat până acum 3250 de participanţi şi a generat numeroase impresii din partea utilizatorilor. Tot în această perioadă, pagina de Facebook a strâns peste 3000 de fani.

Pe lângă şansa de a câştiga o tabletă, fanii primesc informaţie relevantă ce menţine interesul public faţă de compania Safir şi produsele aflate sub marca Deliciosul de Vaslui. http://on.fb.me/YYBf4O

Execuţii: aplicaţie concurs, facebook ads, comunicare online

Tags: concurs facebook, campanie online, campanie cu premii, Deliciosul de Vaslui, Safir

WOW

Tweeting Bra

Este primul și unicul sutien care are misiunea să-ți reamintească un lucru pe care nu trebuie să-l uiți niciodată: autoexaminarea lunară a sânilor. Acesta produce sunete de fiecare dată când este desfăcut și face postări pe Twitter. Sursă: http://www.tweetingbra.gr/archive/en

LG Home Chat

LG a lansat un nou serviciu de chat cu ajutorul căruia poți comunica cu frigiderul sau mașina de spălat. Aplicația se găsește deja pe piața din Coreea de Sud, urmând ca să apară și pe alte piețe mai târziu. Sursă: http://www.bbc.com/news/technology-27308869


NOUTATI

Când citim că unul dintre clienții Artvertising este printre cei mai buni antreprenori din România

Anul 2015 a fost un an bun pentru vin, cu multe zile pline de soare și ploi exact atunci când a fost nevoie. Și nu doar pentru vin, ci și pentru noi. Trăgând linie, în 2015, din colaborarea dintre Artvertising și compania Bucium au rezultat numai proiecte de succes. ...[+]