Artvertising semneaza actiunea de rebranding pentru compania ieseana Eurotech.
Noua strategie de comunicare reliefeaza maturitatea, eficienta, responsabilitatea si experienta acumulate in cei 13 ani de activitate ai Eurotech, unul dintre cei mai importanti jucatori locali in comercializarea, service-ul si inchirierea sculelor si utilajelor pentru constructie si, totodata, singurul distribuitor Bosch in zona Moldovei.
Accentul se pune si pe dinamismul firmei si pe evolutia ei odata cu piata de profil. In acelasi timp, service-ul cu oameni seriosi asigurat de Eurotech evidentiaza grija permanenta pentru clienti si necesitatile lor.
Tags: eurotech iasi, manual de identitate vizuala, strategie de comunicare, web site, online content
Este primul și unicul sutien care are misiunea să-ți reamintească un lucru pe care nu trebuie să-l uiți niciodată: autoexaminarea lunară a sânilor. Acesta produce sunete de fiecare dată când este desfăcut și face postări pe Twitter. Sursă: http://www.tweetingbra.gr/archive/en
LG a lansat un nou serviciu de chat cu ajutorul căruia poți comunica cu frigiderul sau mașina de spălat. Aplicația se găsește deja pe piața din Coreea de Sud, urmând ca să apară și pe alte piețe mai târziu. Sursă: http://www.bbc.com/news/technology-27308869
Anul 2015 a fost un an bun pentru vin, cu multe zile pline de soare și ploi exact atunci când a fost nevoie. Și nu doar pentru vin, ci și pentru noi. Trăgând linie, în 2015, din colaborarea dintre Artvertising și compania Bucium au rezultat numai proiecte de succes. ...[+]