Fresca - o moştenire pentru urmaşii urmaşilor noştri

Artvertising şi Bucium Iaşi au lansat cea mai nouă gamă de vinuri premium dedicată sectorului HoReCa.

Denumită sugestiv FRESCA, întregul concept a fost inspirat de pictura „buclucaşă” semnată de Dimitrie Gavrilean, care înfrumuseţează şi în prezent sala de degustare a complexului.

Aceasta i-a pus în dificultate pe reprezentanţii elitei politice din „epoca de aur” a ţării noastre prin goliciunea personajelor înfăţişate, fiind la un pas de a fi distrusă. Astăzi, ea îşi descoperă farmecul, inspirând apariţia noii game de vinuri Bucium, care cuprinde trei soiuri: Fetească Albă, Busuioacă de Bohotin şi Cabernet Sauvignon.

Vă invităm să le degustaţi!

Tags: Lansare vin Fresca Bucium Iasi, Eveniment Iasi, design eticheta vin Fresca

WOW

Tweeting Bra

Este primul și unicul sutien care are misiunea să-ți reamintească un lucru pe care nu trebuie să-l uiți niciodată: autoexaminarea lunară a sânilor. Acesta produce sunete de fiecare dată când este desfăcut și face postări pe Twitter. Sursă: http://www.tweetingbra.gr/archive/en

LG Home Chat

LG a lansat un nou serviciu de chat cu ajutorul căruia poți comunica cu frigiderul sau mașina de spălat. Aplicația se găsește deja pe piața din Coreea de Sud, urmând ca să apară și pe alte piețe mai târziu. Sursă: http://www.bbc.com/news/technology-27308869


NOUTATI

Când citim că unul dintre clienții Artvertising este printre cei mai buni antreprenori din România

Anul 2015 a fost un an bun pentru vin, cu multe zile pline de soare și ploi exact atunci când a fost nevoie. Și nu doar pentru vin, ci și pentru noi. Trăgând linie, în 2015, din colaborarea dintre Artvertising și compania Bucium au rezultat numai proiecte de succes. ...[+]