Gadget Dulce sau Picant cu Dopo Poco

Artvertising condimenteaza campania Dopo Poco.

Pentru iubitorii de pizza si produse fast-food realizate in conditii de calitate maxima, primavara 2011 a fost marcata in Iasi de campania cu premii savuroase ”Gadget Dulce sau Picant”. 74 de clienti ieseni au fost premiati cu gadgeturi si vouchere Dopo Poco in decursul celor 3 luni de concurs.

De EXCEPTIE: Echipa Artvertising a creat un talon razuibil in mediul online pentru a-i incanta pe toti utilizatorii site-ului www.premii.dopopoco.ro. In urma razuirii, fiecare a putut  afla ce poate castiga la fiecare comanda: televizoare LCD, iPod-uri, telefoane mobile cu touch-screen, MP4 Playere, camere foto cu trepied si vouchere Dopo Poco.

Executii: flyere, autocolante razuibile, colare auto, website concurs, newslettere, bannere web, promovare Social Media, Spot TV

Tags: publicitate, pizza iasi, campanie outdoor, campanie online, campanie cu premii, dopo poco

WOW

Tweeting Bra

Este primul și unicul sutien care are misiunea să-ți reamintească un lucru pe care nu trebuie să-l uiți niciodată: autoexaminarea lunară a sânilor. Acesta produce sunete de fiecare dată când este desfăcut și face postări pe Twitter. Sursă: http://www.tweetingbra.gr/archive/en

LG Home Chat

LG a lansat un nou serviciu de chat cu ajutorul căruia poți comunica cu frigiderul sau mașina de spălat. Aplicația se găsește deja pe piața din Coreea de Sud, urmând ca să apară și pe alte piețe mai târziu. Sursă: http://www.bbc.com/news/technology-27308869


NOUTATI

Când citim că unul dintre clienții Artvertising este printre cei mai buni antreprenori din România

Anul 2015 a fost un an bun pentru vin, cu multe zile pline de soare și ploi exact atunci când a fost nevoie. Și nu doar pentru vin, ci și pentru noi. Trăgând linie, în 2015, din colaborarea dintre Artvertising și compania Bucium au rezultat numai proiecte de succes. ...[+]