Relaxarea capata cele mai diverse forme, la Unirea SPA

Artvertising a coordonat procesul de branding al acestui complex de relaxare Unirea SPA

Pentru a comunica pozitionarea pe o piata competitiva, proiectul Unirea SPA avea nevoie de o identitate proaspata si unitara. Echipa de creatie Artvertising a adoptat o linie conceptuala simpla, cu o viziune moderna si eleganta.

Unirea Spa Iasi

Implementarea campaniei s-a realizat atat in mediul online, cat si offline, cuprinzand servicii de strategie, identitate vizuala, papetarie personalizata, site de prezentare, signalistica interioara si exterioara. Materialele de promovare transmit esenta complexului de relaxare Unirea SPA, starnesc curiozitatea clientilor potentiali si fac brandul distinct in interiorul categoriei sale. Stilul vizual ales, memorabil si usor de recunoscut, este menit sa rezoneze cu dorinta persoanelor interesate sa descopere o alternativa sanatoasa de petrecere a timpului liber.

Lucrarea de arta murala " Arborele vietii", din cadrul "Unirea SPA", este un amplu proiect realizat in tehnica mozaicului. Imbinand faianta cu sticla realizata manual, "Arborele vietii" se doreste a fi privit ca un nucleu dual, existent atat in plan fizic cat si in plan spiritual. Conceptul liniar pe baza caruia nu doar mozaicul, ci si intregul spa este gandit, este o lucrare proiectata de Silvia Pintilie si realizata impreuna cu Catalina Ciobotaru si Gabriela Hutanu. Silvia Pintilie a realizat lucrari murale si a expus in Romania, Franta, Suedia, Italia, Hong Kong, Slovenia, Portugalia, s.a.

Agentia de publicitate Artvertising multumeste partenerilor sai implicati in cadrul acestui proiect: Kiss Fm, Impact FM, Magic Fm, Pro Tv, Salon Tv, comunicatedepresa.ro.

Gazduit de Hotel Unirea, complexul de relaxare Unirea SPA reprezinta o premiera in lumea centrelor wellness din Iasi, punand la dispozitie o varietate de tratamente naturale si servicii terapeutice, de infrumusetare și intretinere.

Tags: Unirea SPA Iasi, branding, Artvertising, campanie de promovare

WOW

Tweeting Bra

Este primul și unicul sutien care are misiunea să-ți reamintească un lucru pe care nu trebuie să-l uiți niciodată: autoexaminarea lunară a sânilor. Acesta produce sunete de fiecare dată când este desfăcut și face postări pe Twitter. Sursă: http://www.tweetingbra.gr/archive/en

LG Home Chat

LG a lansat un nou serviciu de chat cu ajutorul căruia poți comunica cu frigiderul sau mașina de spălat. Aplicația se găsește deja pe piața din Coreea de Sud, urmând ca să apară și pe alte piețe mai târziu. Sursă: http://www.bbc.com/news/technology-27308869


NOUTATI

Când citim că unul dintre clienții Artvertising este printre cei mai buni antreprenori din România

Anul 2015 a fost un an bun pentru vin, cu multe zile pline de soare și ploi exact atunci când a fost nevoie. Și nu doar pentru vin, ci și pentru noi. Trăgând linie, în 2015, din colaborarea dintre Artvertising și compania Bucium au rezultat numai proiecte de succes. ...[+]