Hotel Unirea – Excelenţă de 4 stele

În industria ospitalităţii ieşene, Hotel Unirea a evoluat continuu ca percepţie înspre segmentul premium prin calitate, diversitatea specifică a serviciilor şi viziune strategică.

Artvertising susţine Hotel Unirea în drumul său spre excelenţă.

Anul 2013 marchează o nouă treaptă a reuşitei, efortul unei munci de ani de zile fiind răsplătit, în mod oficial, cu distincţia de 4 stele a hotelului. Unul dintre momentele cheie, ce consolidează azi statutul privilegiat al Hotelului Unirea pe piaţa locală, îl reprezintă lansarea complexului de relaxare Unirea SPA. Un proiect derulat în colaborare cu agenţia de publicitate Artvertising.

Prin prisma ultimelor realizări ale Hotelului Unirea, Artvertising susţine cu mândrie cursul ascendent al unui brand de încredere, ce a ştiut dintotdeauna să aleagă momentul ideal şi direcţia în care să-şi canalizeze investiţiile.

Tags: Unirea Hotel & Spa, 4 stele, campanie de imagine

WOW

Tweeting Bra

Este primul și unicul sutien care are misiunea să-ți reamintească un lucru pe care nu trebuie să-l uiți niciodată: autoexaminarea lunară a sânilor. Acesta produce sunete de fiecare dată când este desfăcut și face postări pe Twitter. Sursă: http://www.tweetingbra.gr/archive/en

LG Home Chat

LG a lansat un nou serviciu de chat cu ajutorul căruia poți comunica cu frigiderul sau mașina de spălat. Aplicația se găsește deja pe piața din Coreea de Sud, urmând ca să apară și pe alte piețe mai târziu. Sursă: http://www.bbc.com/news/technology-27308869


NOUTATI

Când citim că unul dintre clienții Artvertising este printre cei mai buni antreprenori din România

Anul 2015 a fost un an bun pentru vin, cu multe zile pline de soare și ploi exact atunci când a fost nevoie. Și nu doar pentru vin, ci și pentru noi. Trăgând linie, în 2015, din colaborarea dintre Artvertising și compania Bucium au rezultat numai proiecte de succes. ...[+]